Google Ads

Adverteer via Google Ads op zoektermen (of combinaties van) die gebruikers van Google invoeren om te vinden wat ze zoeken. Retargeting toepassen of je producten meer exposure geven is ook erg gemakkelijk mogelijk via Google Ads.

Gevonden worden

Google maakt het mogelijk om iedereen die een specifieke zoekterm intikt, meteen een relevante advertentie te tonen. Wij zorgen er niet alleen voor dat er meer bezoek naar de website komt, maar streven ernaar om deze bezoeker ook echt tot klant te maken.

Jouw bedrijf tussen de topresultaten

Zoekmachines zijn één van de belangrijkste startpunten voor jouw doelgroep in hun oriëntatie. Door advertenties te tonen boven alle zoekresultaten sluit je actief aan bij de zoekintentie van jouw doelgroep. Google en Bing Ads maken het op die manier mogelijk om zeer specifiek te targeten, in elke fase van de aankoopcyclus. Daardoor realiseer je niet alleen relevante bezoekers, maar bezoekers die converteren.

Alles is mogelijk

Je kent vast de tekstuele advertenties, maar je kunt ook producten tonen (Google Shopping) en met display banners adverteren en je doelgroep targeten op specifieke kenmerken en gedrag.

Google Ads biedt daarnaast de mogelijkheid om bezoekers die je website bezocht hebben, maar nog niet geconverteerd zijn, met een relevante boodschap terug te halen en ze als nog laten converteren. Deze manier van adverteren noemen we retargeting en kan tot 30% meer conversie opleveren t.o.v. de eerder behaalde resultaten.