Strategie

Door onze jarenlange ervaring in online adverteren weten we goed welke zaken er wel en niet werken. Combineren we dit met je kennis over jouw aanbod, dan bepalen we samen de meest perfecte route naar succes.

Zo gaan wij te werk

Het BIC model

Branding
In het begin zetten we vooral in op de naamsbekendheid van het merk of product. Dit gebeurt via gericht online adverteren op relevante websites, social media en door SEO. We besteden zo’n 60% van het budget in deze fase. Mensen zijn eerder geneigd om zaken te doen bij een voor hen bekend bedrijf. Die naamsbekendheid gaan we dus opbouwen.

Dat doen we door specifieke uitingen aan de meest ontvankelijke klanten te tonen. De klanten en toegewijde belangstellenden die we daarmee binnenhalen, kunnen we vervolgens beter benaderen. De populatie is kleiner, maar het resultaat groter.

Information
Wij segmenteren elke klant daarna op basis van de eigen customer journey. Dit combineren we met o.a. Facebook Retargeting en RLSA van Google Ads. 30% van het budget reserveren wij voor deze fase in het proces. 

De fase waarin wij met feiten, expertise en ervaring de klant daadwerkelijk overtuigen om de aankoop te doen of om zich in te schrijven. We begeleiden de klant op dit moment als het ware naar de kassa of de contractondertekening. 

Closing
We besteden hier de overige 10% van het budget om de overeenkomst definitief te maken. Als er nog steeds twijfels zijn kunnen die door het persoonlijke contact weggenomen. De chatoperators van het aan ons gelieerde LiveChat Service zijn gespecialiseerd in het vergaren van leads en NAW-gegevens en het stimuleren van aankopen.